Stanowisko urzędnicze ds. obsługi ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Wohyń
wykształcenie średnie
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - wykształcenie średnie.
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe (administracja)
- znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu gminnego,
- znajomość przepisów prawa, tj. kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy
o samorządzie gminnym, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, kodeks wyborczy, - umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz komputera (środowisko Windows, MS Office),
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie, sumienność,
- prawo jazdy kategorii B,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych,
- wysoka kultura osobista,
- miłe usposobienie.
- prowadzenie spraw w zakresie ewidencji ludności m.in. rejestracja danych o miejscu
pobytu osób, o urodzeniach, zmianach stanu cywilnego, imion i nazwisk oraz zgonów - prowadzenie postępowań w sprawach meldunkowych,
- udostępnianie danych osobowych na potrzeby organów i jednostek organizacyjnych,
innych podmiotów oraz osób prawnych i fizycznych, - prowadzenie rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców;
- nadawanie numeru PESEL dla cudzoziemca,
- wprowadzanie zmian z zakresu ewidencji ludności, rejestru PESEL
- prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych m.in. sporządzanie, przy użyciu środków informatycznych formularzy potwierdzenia złożenia wniosku, wydawanie
i unieważnianie dowodów osobistych wnioskodawcom, potwierdzanie pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym celem przedłożenia w zakładzie pracy - prowadzenie Centralnego Rejestru Wyborców i jego aktualizacja,
- wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania, sporządzanie aktów pełnomocnictwa w głosowaniu oraz ich wycofywanie.
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – oryginał (w załączeniu do ogłoszenia),
3) kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia,
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy,
5) oświadczenie zawierające informację o posiadanym obywatelstwie kandydata,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada) oraz prawa jazdy,
7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
10) klauzula przetwarzania danych osobowych (w załączeniu do ogłoszenia).
Praca przy komputerze o charakterze biurowym, w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30 w budynku Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4.
W marcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wohyń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4 (sekretariat, I piętro) z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Wohyń” lub przesłać na adres Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4, 21-310 Wohyń w terminie do 30 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Wohyń.
Nie przewiduje się przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Aplikacje, złożone w Urzędzie Gminy Wohyń po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o kandydatach, którzy spełniają warunki formalne do uczestnictwa w dalszym postępowaniu konkursowym ogłoszona zostanie w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wohyń do dnia 8 maja 2024 r. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Uwaga: osoba wyłoniona w drodze postępowania konkursowego zobowiązana jest do złożenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w postępowaniu kwalifikacyjnym, zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością jej przedłużenia na dalszy czas określony lub na czas nieokreślony.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w czasie trwania umowy zorganizowana zostanie służba przygotowawcza zakończona egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
W treści oferty należy podać numer do kontaktu telefonicznego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO.”
Wójt Gminy Wohyń
/-/ Tomasz Jurkiewicz
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
- Administratorem Państwa danych jest Urząd Gminy Wohyń (ul. Radzyńska 4, 21- 310 Wohyń, tel. 83 353 00 03).
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
- 1 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§ 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) oraz art. 6 i 11 ustawy
z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530
z późn. zm.) oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b RODO – w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, - 2 6 ust. 1 lit. b RODO;
- 3 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej
lub do czasu wycofania zgody.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO); - w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu
na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym
do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dodano do BIP dnia 18-04-2024 13:39:59