Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wohyń

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze ds. obsługi ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Wohyń

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4 21-310 Wohyń
Data ogłoszenia
2024-04-18
Termin składania dokumentów
2024-04-30
Wymagane wykształcenie

wykształcenie średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:

 

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie średnie.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • preferowane wykształcenie wyższe (administracja)
  • znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu gminnego,
  • znajomość przepisów prawa, tj. kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy
    o samorządzie gminnym, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, kodeks wyborczy,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz komputera (środowisko Windows, MS Office),
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie, sumienność,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych,
  • wysoka kultura osobista,
  • miłe usposobienie.
Zakres obowiązków
  1. prowadzenie spraw w zakresie ewidencji ludności m.in. rejestracja danych o miejscu
    pobytu osób, o urodzeniach, zmianach stanu cywilnego, imion i nazwisk oraz zgonów
  2. prowadzenie postępowań w sprawach meldunkowych,
  3. udostępnianie danych osobowych na potrzeby organów i jednostek organizacyjnych,
    innych podmiotów oraz osób prawnych i fizycznych,
  4. prowadzenie rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców;
  5. nadawanie numeru PESEL dla cudzoziemca,
  6. wprowadzanie zmian z zakresu ewidencji ludności, rejestru PESEL
  7. prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych m.in. sporządzanie, przy użyciu środków informatycznych formularzy potwierdzenia złożenia wniosku, wydawanie
    i unieważnianie dowodów osobistych wnioskodawcom, potwierdzanie pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym celem przedłożenia w zakładzie pracy
  8. prowadzenie Centralnego Rejestru Wyborców i jego aktualizacja,
  9. wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania, sporządzanie aktów pełnomocnictwa w głosowaniu oraz ich wycofywanie.

 

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – oryginał (w załączeniu do ogłoszenia),

3) kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia,

4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy,

5) oświadczenie zawierające informację o posiadanym obywatelstwie kandydata,

6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada) oraz prawa jazdy,

7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

10) klauzula przetwarzania danych osobowych (w załączeniu do ogłoszenia).

Warunki pracy

Praca przy komputerze o charakterze biurowym, w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30 w budynku Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W marcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wohyń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4 (sekretariat, I piętro) z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Wohyń” lub przesłać na adres Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4, 21-310 Wohyń w terminie do 30 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Wohyń.

Uwagi

Nie przewiduje się przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Aplikacje, złożone w Urzędzie Gminy Wohyń po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o kandydatach, którzy spełniają warunki formalne do uczestnictwa w dalszym postępowaniu konkursowym ogłoszona zostanie w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wohyń do dnia 8 maja 2024 r. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.

 

Uwaga: osoba wyłoniona w drodze postępowania konkursowego zobowiązana jest do złożenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w postępowaniu kwalifikacyjnym, zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością jej przedłużenia na dalszy czas określony lub na czas nieokreślony.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w czasie trwania umowy zorganizowana zostanie służba przygotowawcza zakończona egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

 

W treści oferty należy podać numer do kontaktu telefonicznego.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO.”

 

 

  Wójt Gminy Wohyń

/-/ Tomasz Jurkiewicz

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  • Administratorem Państwa danych jest Urząd Gminy Wohyń (ul. Radzyńska 4, 21- 310 Wohyń, tel. 83 353 00 03).
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.

  • W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
  1. 1 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§ 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) oraz art. 6 i 11 ustawy
    z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530
     z późn. zm.) oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b RODO – w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
  2. 2 6 ust. 1 lit. b RODO;
  3. 3 6 ust. 1 lit. a RODO.
    • Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej
lub do czasu wycofania zgody.

  • Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  • Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  • W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  5. w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu
    na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
    • Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym
      do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

 

Załączniki
  • docx 16,4 KB pobrano: 22 razy
  • docx 22,5 KB pobrano: 27 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tomasz Jurkiewicz
    Dodano do BIP dnia 18-04-2024 13:39:59