Animator Klubu Seniora w Wohyniu
wykształcenie średnie; preferowane wykształcenie wyższe o specjalności: animacja kultury lub pedagogika lub turystyka i rekreacja
- Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
5) nieposzlakowana opinia,
6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) wykształcenie średnie; preferowane wykształcenie wyższe o specjalności:
animacja kultury lub pedagogika lub turystyka i rekreacja
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętności w zakresie animacji społecznej,
2) umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej,
3) znajomość podstaw zamówień publicznych,
4) odpowiedzialność za powierzone zadania,
5) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych,
6) wysoka kultura osobista,
7) miłe usposobienie,
8) dyspozycyjność; prawo jazdy kat. B,
9) znajomość obsługi komputera – Pakiet Office, Internet,
10) komunikatywność, sumienność, obowiązkowość oraz uczciwość.
1) prowadzenie i kierowanie pracą Klubu Seniora w Wohyniu,
2) organizowanie zajęć dla seniorów zgodnie z zapisami w dokumentacji projektowej, realizacja planu działalności klubu (opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych, udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu),
3) nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z instytucjami, firmami i innymi organizacjami,
4) prowadzenie dokumentacji działania Klubu Seniora m.in. listy obecności uczestników klubu, sprawozdania z działalności,
5) prowadzenie dokumentacji osób prowadzących zajęcia w ramach działalności klubu,
6) współpraca z rodzinami uczestników klubu, w tym w zakresie organizowania ich dowozu,
7) organizowanie spotkań okolicznościowych i wycieczek, prowadzenie klubowej kawiarenki,
8) zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w zajęciach organizowanych poza obiektem jej przypisanym,
9) dbanie o warsztat pracy przez gromadzenie pomocy dydaktycznych oraz troszczenie się
o estetykę pomieszczeń,
10) aktywna wymiana doświadczeń i spostrzeżeń z pracownikami zatrudnionymi w jednostkach gminnych,
11) przestrzeganie tajemnicy służbowej, w tym zapisów wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy – oryginał,
4) kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia,
5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy,
6) kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego – kserokopia ważnego dowodu osobistego lub paszportu,
7) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada) oraz prawa jazdy,
8) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
9) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Praca planowana w dni robocze poniedziałek-piątek w godzinach: 8.00-14.00 w budynku przy ul. Średniej 26 w Wohyniu.
Przewidywany termin świadczenia pracy: od 25.07.2019 r. umowa o pracę na czas realizacji projektu, tj. 42 miesiące. Termin rozpoczęcia pracy może ulec zmianie ze względów organizacyjnych.
Możliwe wyjazdy poza Gminę Wohyń (wycieczki z seniorami w ramach projektu np. kino, teatr, zwiedzanie).
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4 (sekretariat, I piętro) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Animatora Klubu Seniora w Wohyniu”, w terminie do dnia 22 lipca 2019 r. do godz. 9.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Wohyń.
3. Informacje dodatkowe:
Nie przewiduje się przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Aplikacje, złożone w Urzędzie Gminy Wohyń po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o kandydatach, którzy spełniają warunki formalne do uczestnictwa w dalszym postępowaniu konkursowym ogłoszona zostanie w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wohyń do dnia 23 lipca 2019 roku. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO.”
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Urząd Gminy w Wohyniu (ul. Radzyńska 4, 21- 310 Wohyń, tel. 83 353 00 03).
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
a) 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b RODO – w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
b) 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
c) 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.
6) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
7) Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
e) w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu
na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1
oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dodano do BIP dnia 16-07-2019 11:52:28