Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wohyń

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Animator Klubu Seniora w Wohyniu

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4 21-310 Wohyń
Data ogłoszenia
2019-07-16
Termin składania dokumentów
2019-07-22
Wymagane wykształcenie

wykształcenie średnie; preferowane wykształcenie wyższe o specjalności: animacja kultury lub pedagogika lub turystyka i rekreacja

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:

1)    obywatelstwo polskie,

2)    pełna zdolność do czynności prawnych,

3)    korzystanie z pełni praw publicznych,

4)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

5)    nieposzlakowana opinia,

6)    brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)    wykształcenie średnie; preferowane wykształcenie wyższe o specjalności:
animacja kultury lub pedagogika lub turystyka i rekreacja

       2.  Wymagania dodatkowe:

1)     umiejętności w zakresie animacji społecznej,

2)     umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej,

3)     znajomość podstaw zamówień publicznych,

4)     odpowiedzialność za powierzone zadania,

5)     umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych,

6)     wysoka kultura osobista,

7)     miłe usposobienie,

8)     dyspozycyjność; prawo jazdy kat. B,

9)     znajomość obsługi komputera – Pakiet Office, Internet,

10) komunikatywność, sumienność, obowiązkowość oraz uczciwość.

Zakres obowiązków

1)      prowadzenie i kierowanie pracą Klubu Seniora w Wohyniu,

2)      organizowanie zajęć dla seniorów zgodnie z zapisami w dokumentacji projektowej, realizacja planu działalności klubu (opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych, udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu),

3)      nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z instytucjami, firmami i innymi organizacjami,

4)      prowadzenie dokumentacji działania Klubu Seniora m.in. listy obecności uczestników klubu, sprawozdania z działalności,

5)      prowadzenie dokumentacji osób prowadzących zajęcia w ramach działalności klubu,

6)      współpraca z rodzinami uczestników klubu, w tym w zakresie organizowania ich dowozu,

7)      organizowanie spotkań okolicznościowych i wycieczek, prowadzenie klubowej kawiarenki,

8)      zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w zajęciach organizowanych poza obiektem jej przypisanym,

9)      dbanie o warsztat pracy przez gromadzenie pomocy dydaktycznych oraz troszczenie się
 o estetykę pomieszczeń,

10)  aktywna wymiana doświadczeń i spostrzeżeń z pracownikami zatrudnionymi w jednostkach gminnych,

11)  przestrzeganie tajemnicy służbowej, w tym zapisów wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

Wymagane dokumenty

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kwestionariusz osobowy – oryginał,

4) kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia,

5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy,

6) kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego – kserokopia ważnego dowodu osobistego lub paszportu,

7) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada) oraz prawa jazdy,

8) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

9) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

10) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku.

Warunki pracy

Praca planowana w dni robocze poniedziałek-piątek w godzinach: 8.00-14.00 w budynku przy ul. Średniej 26 w Wohyniu.

Przewidywany termin świadczenia pracy: od 25.07.2019 r.  umowa o pracę na czas realizacji projektu, tj. 42 miesiące. Termin rozpoczęcia pracy może ulec zmianie ze względów organizacyjnych.

Możliwe wyjazdy poza Gminę Wohyń (wycieczki z seniorami w ramach projektu np. kino, teatr, zwiedzanie).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4 (sekretariat, I piętro) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Animatora Klubu Seniora w Wohyniu”, w terminie do dnia 22 lipca 2019 r. do godz. 9.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Wohyń.

Uwagi

     3.  Informacje dodatkowe:

Nie przewiduje się przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Aplikacje, złożone w Urzędzie Gminy Wohyń po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o kandydatach, którzy spełniają warunki formalne do uczestnictwa w dalszym postępowaniu konkursowym ogłoszona zostanie w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wohyń do dnia 23 lipca 2019 roku. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO.”

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1)      Administratorem Państwa danych jest Urząd Gminy w Wohyniu (ul. Radzyńska 4, 21- 310 Wohyń, tel. 83 353 00 03).

2)      Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3)      Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.

4)      W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:

a)      1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b RODO – w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,

b)      2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

c)      3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

5)        Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.

6)      Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

7)      Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

8)      W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a)      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b)      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c)      prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d)     prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

e)      w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu
na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

9)      Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1
oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.

10)  Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Załączniki
  • doc pobrano: 71 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Buch
    Dodano do BIP dnia 16-07-2019 11:52:28