Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wohyń

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wohyniu

Jednostka ogłaszająca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wohyniu ul. Radzyńska 2 21-310 Wohyń
Data ogłoszenia
2019-08-02
Termin składania dokumentów
2019-08-13
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)      niezbędne:

a) obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

b)   wykształcenie wyższe,

c)  co najmniej trzyletni staż pracy  w pomocy społecznej  oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, 

d)  nieposzlakowana opinia,  

 

2)      dodatkowe:

a) doświadczenie zawodowe na stanowiskach pracy w administracji publicznej, związanych z wykonywania zadań z zakresu pomocy społecznej, 

b)  znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego,  o pomocy społecznej,
o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o dostępie do informacji publicznej,  o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych (rozporządzeń) do w/w ustaw,

c) umiejętność kierowania zespołem pracowników, 

d) umiejętność podejmowania decyzji,

e) sprawna organizacja pracy,

f) umiejętność pracy w zespole,

g) umiejętność sporządzania pism urzędowych, aktów administracyjnych (np. decyzji,     postanowień),

h) znajomość procedur i problematyki związanej z pozyskiwaniem środków finansowych
 z Unii Europejskiej,

i) znajomość obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,

j) prawo jazy kategorii B.

Zakres obowiązków

1)      kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej

2)      realizacja zadań z zakresu:

a) pomocy społecznej,

b) pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,

c) świadczeń rodzinnych, 

d) pomocy osobom uprawnionym do alimentów, 

e) wspieraniu rodziny i systemu pieczy zastępczej,

f)   wychowania w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi

3)      realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa i statutu jednostki.

4)      prowadzenie postępowań administracyjnych na podstawie udzielonych upoważnień
i wydawanie w tym zakresie  decyzji administracyjnych i postanowień, 

5)      dokonywanie  oceny zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia
z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,

6)      udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom potrzebującym,

7)      pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa
ze strony innych instytucji,

8)      pobudzanie aktywności   w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin korzystających z pomocy społecznej, 

9)      współpraca i współdziałanie z innymi instytucjami, podmiotami i specjalistami
 w celu przeciwdziałania i ograniczaniu negatywnych   zjawisk społecznych i ich skutków,

10)  inicjowanie przedsięwzięć mających na celu pozyskiwanie środków zewnętrznych,
w tym z Unii Europejskiej  na realizację zadań i programów z zakresu pomocy społecznej, 

11)  sporządzanie planu finansowego jednostki,

12)  sporządzanie wymaganych sprawozdań.   

Wymagane dokumenty

1)    list motywacyjny,

2)    życiorys,

3)    kwestionariusz osobowy,

4)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe 
oraz inne umiejętności,

5)    kserokopia dowodu osobistego,  

6)    oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,  niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne             przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)    oświadczenie kandydata  o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na  stanowisku  Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,

8)    w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego    niepełnosprawność,

9)    podpisana klauzula przetwarzania danych osobowych (w załączeniu do ogłoszenia).

Warunki pracy

1)   miejscem pracy jest siedziba Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wohyniu,
możliwe wyjazdy poza siedzibę GOPS,

 2) stanowisk pracy jest związane z pracą przy komputerze i wykorzystaniem urządzeń biurowych,

   3)  na stanowisku pracy wymagany jest kontakt bezpośredni i telefoniczny z mieszkańcami,

 4)   praca będzie wykonywania w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat. 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wohyniu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż  6%.  

Miejsce składania dokumentów

Oferty z dopiskiem „nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze  Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wohyniu” należy składać w Urzędzie Gminy Wohyń od poniedziałku do piątku w godzinach:  poniedziałek 8:00-16:00, wtorek – piątek 7:30 – 15:30  lub przesyłać pocztą na adres Urząd Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4; 21-310 Wohyń 
w terminie do dnia 13 sierpnia  2019 r., o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty
do Urzędu Gminy Wohyń.

 

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. W treści oferty należy podać numer do kontaktu telefonicznego.

 

Wohyń, 1 sierpnia 2019 r.

 

                                                                                          Wójt Gminy Wohyń

                                                                                        /-/ Tomasz Jurkiewicz

 

 

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1)      Administratorem Państwa danych jest Urząd Gminy w Wohyniu (ul. Radzyńska 4, 21- 310 Wohyń, tel. 83 353 00 03).

2)      Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3)      Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.

4)      W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:

a)      1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b RODO – w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,

b)      2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

c)      3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

5)      Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.

6)      Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

7)      Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

8)      W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a)      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b)      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c)      prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d)     prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

e)      w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

9)      Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.

10)  Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Załączniki
  • docx pobrano: 21 razy
  • docx pobrano: 11 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Buch
    Dodano do BIP dnia 02-08-2019 14:41:19