Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wohyń

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

referenta w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Wohyń Wymiar etatu: 1

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4 21-310 Wohyń
Data ogłoszenia
2019-08-07
Termin składania dokumentów
2019-08-19
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.    Wymagania niezbędne:
1)     obywatelstwo polskie,
2)     pełna zdolność do czynności prawnych,
3)     korzystanie z pełni praw publicznych,
4)     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
5)     nieposzlakowana opinia,
6)     brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7)     wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse
2.    Wymagania dodatkowe:
1)    znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu gminnego,
2)    znajomość przepisów prawa, tj.  kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,
3)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz komputera (środowisko Windows, MS Office, programy księgowe),
4)    umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie,
5)    doświadczenie zawodowe na stanowiskach pracy w księgowości będzie dodatkowym atutem.

Zakres obowiązków

1)    prowadzenie ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń jednostki,
2)    rozliczanie inwestycji gminnych,
3)    prowadzenie ewidencji analitycznej wydatków budżetowych i uzgadnianie kont,
4)    przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości finansowej,
5)    sporządzanie sprawozdań finansowych właściwych dla stanowiska,
6)    realizacja innych zadań i bieżących działań wynikających z przepisów prawa.

Wymagane dokumenty

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kwestionariusz osobowy – oryginał,

4) kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia,

5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy,

6) kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego – kserokopia ważnego dowodu osobistego lub paszportu,

7) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),

8) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

9) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

10) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,

11) w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego            niepełnosprawność,

12) klauzula przetwarzania danych osobowych (w załączeniu do ogłoszenia).

Warunki pracy

Praca przy komputerze o charakterze biurowym, w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00,
wtorek-piątek 7.30-15.30 w budynku Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W lipcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wohyń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4 (sekretariat, I piętro) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referenta w Referacie Finansowym”, w terminie do dnia 19 sierpnia 2019 r. do godz. 9.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Wohyń.

Uwagi

Nie przewiduje się przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Aplikacje, złożone w Urzędzie Gminy Wohyń po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o kandydatach, którzy spełniają warunki formalne do uczestnictwa w dalszym postępowaniu konkursowym ogłoszona zostanie w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wohyń do dnia 30 sierpnia 2019 roku. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.


Uwaga: osoba wyłoniona w drodze postępowania konkursowego zobowiązana jest do złożenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w postępowaniu kwalifikacyjnym, zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością jej przedłużenia na dalszy czas określony lub na czas nieokreślony.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w czasie trwania umowy zorganizowana zostanie służba przygotowawcza zakończona egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
W treści oferty należy podać numer do kontaktu telefonicznego.

 

 

Wójt Gminy Wohyń

/-/ Tomasz Jurkiewicz


KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1)      Administratorem Państwa danych jest Urząd Gminy w Wohyniu (ul. Radzyńska 4, 21- 310 Wohyń, tel. 83 353 00 03).

2)      Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3)      Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.

4)      W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:

a)      1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b RODO – w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,

b)      2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

c)      3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

5)      Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.

6)      Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

7)      Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

8)      W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a)      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b)      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c)      prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d)     prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

e)      w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

9)      Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.

10)  Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Załączniki
  • docx pobrano: 54 razy
  • docx pobrano: 39 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tomasz Jurkiewicz
    Dodano do BIP dnia 08-08-2019 15:33:45