Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wohyń

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. wymiaru podatków w Referacie Finansowym Wymiar etatu: 1 (tj. 40 godzin tygodniowo)

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4 21-310 Wohyń
Data ogłoszenia
2019-11-06
Termin składania dokumentów
2019-11-18
Wymagane wykształcenie

wykształcenie średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.    Wymagania niezbędne:
1)     obywatelstwo polskie,
2)     pełna zdolność do czynności prawnych,
3)     korzystanie z pełni praw publicznych,
4)     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
5)     nieposzlakowana opinia,
6)     brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7)     wykształcenie średnie.
2.    Wymagania dodatkowe:
1)    preferowane wykształcenie wyższe, kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse
2)    znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu gminnego,
3)    znajomość przepisów prawa, tj.  kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,,
4)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz komputera (środowisko Windows, MS Office, programy księgowe),
5)    umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie, sumienność
6)    umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych,
7)    wysoka kultura osobista,
8)    miłe usposobienie.

Zakres obowiązków

1)    gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i faktycznym składanych deklaracji podatkowych oraz dokonywanie wyliczeń wymiaru podatków na podstawie złożonych deklaracji,
2)    współpraca z podmiotami gospodarczymi,
3)    przyjmowanie, przekształcanie i archiwizowanie wniosków CEIDG, prowadzenie sprawozdawczości z działalności gospodarczej,
4)    prowadzenie spraw dotyczących handlu i usług oraz targowisk i hal targowych,
5)    prowadzenie spraw dotyczących podatku od środków transportowych,
6)    stosowanie ulg lub zwolnień określonych właściwymi przepisami, w tym prowadzenie dokumentacji dotyczącej umorzeń, odsetek lub stosowania ulg osób prawnych,
7)    wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz gromadzenie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży napojów alkoholowych, a także naliczanie stosownych opłat,
8)    prowadzenie rejestru punktów handlu napojami alkoholowymi oraz kontroli ww. punktów,
9)    wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym,
10)    przyjmowanie, rozpatrywanie i ewidencja wniosków o przyznanie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, sporządzanie i wydawanie decyzji, sporządzanie sprawozdań i rozliczanie dotacji w sprawach zwrotu podatku akcyzowego.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – oryginał (w załączeniu do ogłoszenia),
3) kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia,
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy,
5) oświadczenia zawierającego informację o posiadanym obywatelstwie kandydata,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada) oraz prawa jazdy,
7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku,
10) w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
11) klauzula przetwarzania danych osobowych (w załączeniu do ogłoszenia).

Warunki pracy

Praca przy komputerze o charakterze biurowym, w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00,
wtorek-piątek 7.30-15.30 w budynku Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W październiku 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wohyń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4 (sekretariat, I piętro) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków w Referacie Finansowym”, w terminie do dnia 18 listopada 2019 r.
do godz. 10:00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Wohyń.

Uwagi

Nie przewiduje się przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Aplikacje, złożone w Urzędzie Gminy Wohyń po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o kandydatach, którzy spełniają warunki formalne do uczestnictwa w dalszym postępowaniu konkursowym ogłoszona zostanie w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wohyń do dnia 25 listopada 2019 roku. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie
 lub e-mailowo.
Uwaga: osoba wyłoniona w drodze postępowania konkursowego zobowiązana jest do złożenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w postępowaniu kwalifikacyjnym, zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością jej przedłużenia na dalszy czas określony lub na czas nieokreślony.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w czasie trwania umowy zorganizowana zostanie służba przygotowawcza zakończona egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

W treści oferty należy podać numer do kontaktu telefonicznego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO.”

KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1)    Administratorem Państwa danych jest Urząd Gminy w Wohyniu (ul. Radzyńska 4, 21- 310 Wohyń, tel. 83 353 00 03).
2)    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3)    Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
4)    W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
a)    1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b RODO – w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
b)    2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
c)    3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5)    Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.
6)    Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
7)    Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8)    W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a)    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b)    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c)    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d)    prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
e)    w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu
na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9)    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1
oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
10)    Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.



Załączniki
  • docx pobrano: 66 razy
  • docx pobrano: 46 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tomasz Jurkiewicz
    Dodano do BIP dnia 06-11-2019 13:05:06