Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wohyń

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych w Referacie Inwestycyjnym w Urzędzie Gminy Wohyń Wymiar etatu: 1 (tj. 40 godzin tygodniowo)

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4 21-310 Wohyń
Data ogłoszenia
2024-11-07
Termin składania dokumentów
2024-11-19
Wymagane wykształcenie
  • wykształcenie średnie.
Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:

 

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie średnie.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • preferowane wykształcenie wyższe (techniczne; wskazana wiedza z zakresu podstaw budownictwa, projektowania, planowania przestrzennego i infrastruktury technicznej),
  • doświadczenie specjalistycznej praktyki projektowej,
  • znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu gminnego,
  • znajomość przepisów prawa, tj. kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy
    o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy Pzp,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz komputera (środowisko Windows, MS Office),
  • umiejętność pracy w zespole i wysoki poziom komunikatywności,
  • zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii,
  • sprawność działania, dobre umiejętności organizacyjne,
  • zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych,
  • wysoka kultura osobista,
  • odpowiedzialność, opanowanie, samodzielność.
Zakres obowiązków
  • bieżące śledzenie przepisów z zakresu zamówień publicznych,
  • kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie pod względem formalno-prawnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • sporządzanie wniosków oraz umów o zamówienia publiczne,
  • sporządzanie Specyfikacji Warunków Zamówienia na podstawie informacji przekazanych przez komórki merytoryczne,
  • przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych
    i Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej zgodnie z procedurami określonymi w ustawie,
  • udział w pracach komisji przetargowej,
  • prowadzenie korespondencji z oferentami i wykonawcami (odpowiedzi na zapytania zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.),
  • ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej, sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne),
  • prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą
    oraz nadzór nad jej realizacją,
  • opracowywanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach oraz analiz, ocen i informacji dotyczących powierzonych zadań,
  • obsługa systemów dotyczących zamówień publicznych.
Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – oryginał (w załączeniu do ogłoszenia),

3) kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia,

4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy,

5) oświadczenie zawierające informację o posiadanym obywatelstwie kandydata,

6)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada) oraz prawa jazdy,

7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

10) klauzula przetwarzania danych osobowych (w załączeniu do ogłoszenia).

Warunki pracy

Praca przy komputerze o charakterze biurowym, w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30 w budynku Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W październiku 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wohyń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4 (sekretariat, I piętro) z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych w Referacie inwestycyjnym w Urzędzie Gminy Wohyń” lub przesłać na adres Urzędu Gminy Wohyń ul. Radzyńska 4, 21-310 Wohyń w terminie
do 19 listopada 2024 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Wohyń.

Uwagi

Nie przewiduje się przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Aplikacje, złożone w Urzędzie Gminy Wohyń po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o kandydatach, którzy spełniają warunki formalne do uczestnictwa w dalszym postępowaniu konkursowym ogłoszona zostanie w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wohyń do dnia 25 listopada 2024 r. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.

 

Uwaga: osoba wyłoniona w drodze postępowania konkursowego zobowiązana jest do złożenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w postępowaniu kwalifikacyjnym, zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością jej przedłużenia na dalszy czas określony lub na czas nieokreślony.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w czasie trwania umowy zorganizowana zostanie służba przygotowawcza zakończona egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

 

W treści oferty należy podać numer do kontaktu telefonicznego.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO.”

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  • Administratorem Państwa danych jest Urząd Gminy Wohyń (ul. Radzyńska 4,
    21- 310 Wohyń, tel. 83 353 00 03).
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
    za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę.

  • W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
  1. a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 2211 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy
    z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135)
    oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b RODO –
    w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
  2. b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  3. c) art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  • Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej
lub do czasu wycofania zgody.

  • Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  • Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  • W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  5. w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu
    na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 1
       oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
    • Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym
      do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym
      na podstawie przepisów prawa.

 

 

Załączniki
  • docx 23,7 KB pobrano: 71 razy
  • docx 16,7 KB pobrano: 23 razy
  • Wyniki
    Informacja o wyniku naboru
    Informacja nie jest już dostępna

    Wybrany kandydat
    Barbara Gabryszuk
    Uwagi
    zam. Wólka Zdunkówka

    Uzasadnienie wyboru
    Uzasadnienie wyboru Wybrana kandydatka na stanowisko ds. zamówień publicznych w Referacie Inwestycyjnym w Urzędzie Gminy Wohyń spełniła wszystkie wymagania niezbędne oraz w jak największym stopniu wymagania dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze. Posiada wykształcenie wyższe oraz wiedzę na temat realizacji zadań na wymienionym stanowisku. Biegle odpowiadała na pytania dotyczące ustaw określonych w ofercie oraz aktów wykonawczych do ustawy Pzp.
    Marta Borkowska
    Uwagi
    zam. Zarzec Ulański

    Monika Drozd
    Uwagi
    zam. Świerże

    Barbara Gabryszuk
    Uwagi
    zam. Wólka Zdunkówka

    Agnieszka Gurtat
    Uwagi
    zam. Bezwola

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Wiesław Kukiełka
    Dodano do BIP dnia 07-11-2024 13:32:16